Benefits of e-commerce
DOI:
https://doi.org/10.35319/cnnwc961Keywords:
Internet, E-commerce, Trade, Business Management, Customer, B2BAbstract
This paper attempts to highlight the importance of using the Internet in commercial management. Major technological advances and communication facilities allow companies to carry out various operations every day to exchange different types of information. Both companies and customers have used different means over time to conduct commercial activities. The emergence of the Internet has profoundly impacted business practices, enabling companies to communicate with each other regardless of distance or location.
Downloads
References
KOTLER Philip, CÁMARA Dionisio, GRANDE Idelfonso, CRUZ Ignacio; (2003); “Dirección de marketing”; Edición décima; España; Ed. Pearson – Printice hall
LAUDON Kenneth; LAUDON Jane; (2002); “Sistemas de información gerencial. Organización y tecnología de la empresa conectada en red”; Edición sexta; México; Ed. Printice hall
LAUDON Kenneth; LAUDON Jane; (2008); “Sistemas de información gerencial. Administración de la empresa digital”; Edición décima; México; Ed. Pearson – Printice hall
McLEOD Raymond; (2000); “Sistemas de información gerencial”; Edición séptima; México; Ed. Pearson Educación
OZ Effy; (2001); “Administración de sistemas de información”; Edición segunda; México; Ed. Thomson Learning
TOUCHARD Franklin; (2008); “Glosario del consultor”; Edición primera; Bolivia; Ed. La Razón

Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 Revista Perspectivas

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
La Revista Perspectivas de la Universidad Católica Boliviana, es una revista de acceso abierto, por lo tanto, es de libre acceso en su integridad. Está permitida su lectura, búsqueda, descarga, distribución y reutilización legal en cualquier tipo de soporte únicamente para fines no comerciales, siempre y cuando la obra sea debidamente citada.